24 november, 2009

Tisdagstema, Rund
















Jag har funderat hela dagen på vad jag har som är runt, jag tog kameran med mig när jag gick ut på stan, men hittade inget att fota däremot köpte jag en julgransprydnad som jag egentligen inte vet vad jag ska ha till eftersom vi inte ska ha någon gran inne när vi nu åker bort över julen och det var inte förränn jag tog upp julgranskulan som jag insåg att här var ju mitt runda tisdagstema. Ibland undra jag hur man är funtad. Flera runda har du här Tisdagstema.

7 kommentarer:

  1. Vi ska inte heller ha gran i år..men kulor kan man ju ha ändå.. vacker julgranskula till exempel:-)

    SvaraRadera
  2. Det var en vacker variant på temat "rund", som passar bra nu när det snart är 1:a advent. Härliga färger i guld och rött ger en finstämd och varm bild. Ha det bra du också.

    SvaraRadera
  3. Riktigt orientalisk. Fint som dekoration .
    Tack för titten hos mig
    Ha en fortsatt fin kväll
    Gunilla

    SvaraRadera
  4. du hittar säkert ett ställe, att hänga upp den fina kulan =)
    man behöver ingen gran för den.

    SvaraRadera
  5. Men så är det ju, man köper saker som man bara inte tror att man kan leva utan.
    Sen när vi kommer hem så undr
    Men en rund kula till dagens runda tema är det.

    SvaraRadera
  6. Vilken fantastiskt vacker kula!

    Ska ni åka bort hela december och januari?? För om ni inte ska det kan du ju ändå ha en gran att hänga den i! :O)) Det skulle jag ha...fast å andra sidan skulle jag aldrig åka bort över jul så för mig är den inget problem...och den kulan skulle få en hedersplats! Superfin!

    SvaraRadera
  7. Ja nu börjar julen närma sig, igår tog vi fram adventsljusstaken. Älskar den här tiden på året! Fint bidrag.

    SvaraRadera