17 november, 2009

Bildbehandling

Nu har jag skaffat Photoschop elements men kursen jag anmälde mig till blev inställd på grund av för få anmälda. Nu står hoppet till mina söner, jag åker till Niklas i morgon och stannar till måndag så lite ska han väl hinna lära mig. Vad förväntar jag mig av det programmet? Det som jag hoppas mycket på är att jag lär mig lagra och hitta mina bilder med tags eller vad de kallar det i programmet och när det gäller redigering finns det nog lite mer att välja på än i Picasa även om jag tycker det har varit bra hittills. Nu var jag i alla fall och hämtade det hos Hegethorns i Nässjö där jag hade beställt det så jag får det med mig till Bergeforsen. Min "nya" kamera tar jag också med mig och hoppas jag kan få några bra bilder på Vidar.

2 kommentarer:

  1. Sönerna kommer att lära dej galant ska du se!

    SvaraRadera
  2. Hör du, du kan också download PICASA 3 from internet till din dator !!! Den är gratis o lätt att använda !!

    SvaraRadera