22 augusti, 2010

Kan det bli något av detta?














Jag lyckades med att driva upp Rysk dragon och Kryddtimjan från frön, de har stått i krukor på terrassen hela sommaren men nu var det ju dags att sätta ut dem och en tuva gräslök, det fick bli i pallkrage tills vidare, jag hoppas de överlever vintern.














Jag har grävt lite i det gamla potatislandet vid rabarberna tänkte ha lite blommor där, jag måste flytta några blommor som inte passar riktigt där de är nu och så tänkte jag ha lite ringblommor eller nått.
Där den svarta plasten ligger har jag tagit bort alla vinbärsbuskarna och det är så mycket rötter och ogräs där att det knappt går att gräva, tänkte det skulle få ligga i träda ett par år så får jag se vad det blir där sedan.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar