29 december, 2009

Tisdagstema, en viktig händelse 2009.

Den händelse som mycket påtagligt förändrade mitt liv under 2009 var den dag jag slutade min anställning med ålderspension, bilden visar en av de underbara blombuketter som jag fick den dagen. Min ledighet började redan i juni och det har enbart varit positivt, det är nog som man säger "var sak har sin tid" jag hade ett arbete som jag trivdes med men nu är det andra saker som känns viktigare.
Andra händelser hittar du på Tisdagstema.se
Posted by Picasa

5 kommentarer:

  1. Vacker blomsterbukett du fick!
    Kan tänka mig att det måste kännas kpnstigt att inte behöva gå till jobbet mera, men som du säger så har ditt liv fyllts med andra trevliga saker i stället.
    Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  2. Vacker bukett:-) Klart det är en händelse att minnas, men som sagt det finns så mycket annat nu.. Gott Nytt År på dig

    SvaraRadera
  3. Ett underbart fint foto på en underbar bukett!
    Hoppas du har haft en bra år och att 2010 blir ändå bättre. Gott Nytt År till dig!

    SvaraRadera
  4. Så bra att du fotade de fina blommorna. Med fotografering och släktforskning rinner nog tiden snabbt utan jobbet, eller hur?
    Gott nytt år!

    SvaraRadera
  5. Härligt att omställningen enbart varit positiv. Det är viktigt att kunna se att livet har så mycket annat att ge än bara arbete. Önskar dig Gott Nytt År!

    SvaraRadera